• MODELNK 650 CM³
  • POJEMNOŚĆ650 CM³
  • RODZAJ SILNIKACZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, 4 ZAWORY NA CYLINDER, DOHC, ZASILANY WTRYSKIEM PALIWA, CHŁODZONY CIECZĄ
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA180 km/h
  • WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
  • MOC 45 kW / 61,29KM (przy 9000 RPM)
  • ROZRUCHELEKTRYCZNY
  • HAMULEC PRZÓDTARCZOWY HYDRAULICZNY
  • HAMULEC TYŁTARCZOWY HYDRAULICZNY
  • ROZMIAR OPONY PRZÓD120 / 70 - 17
  • ROZMIAR OPONY TYŁ160 / 60 - 17
  • WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm )2120 / 780 / 1100
  • MASA WŁASNA 203 KG
  • DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE150 KG
  • WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm )790
  • POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA17 l
  • ILOŚĆ MIEJSC2
  • DOSTĘPNE KOLORYBIAŁO-POMARAŃCZOWY, CZARNO-CZERWONY

Junak NK 650 CM³

Model wyprzedany

To motocykl wyjątkowy, o typowo sportowym charakterze, adresowany do motocyklistów preferujących zdecydowany i agresywny styl jazdy.

Maszyna wykonana solidnie, z zachowaniem idealnych proporcji i gabarytów. Klasyczny sportowy design, ewidentnie inspirowany włoskim sznytem, łączy w sobie praktyczność i nieokiełznaną estetykę rasowego cafe racera. Właściwie to w każdy element konstrukcji tego motocykla wpisane zostały dynamika i wręcz zwierzęca potrzeba rywalizacji.

NK 650 to czysta walka wyjątkowo elegancko zaklęta w metal.

Pomimo typowo sportowego przeznaczenia motocykl oferuje bardzo wysoki komfort jazdy i pokonanie nawet sporego dystansu nie powinno stanowić najmniejszego problemu.

Starannie wyprofilowane siedzisko gwarantuje pewną i naturalną pozycję. Również więcej miejsca przewidziano dla pasażera.

Silnik umieszczono stosunkowo wysoko, delikatnie pochylając cylinder w kierunku przodu motocykla. Taka lokalizacja środka ciężkości nie tylko nie osłabia stabilności pojazdu, ale ewidentnie poprawia sterowność i zwrotność modelu. Zgodnie z założeniem motocykl doskonale współpracuje z kierowcą.    Prowadzi się pewnie, bardzo precyzyjnie składa w zakręty i bezproblemowo wychodzi z łuków, nawet przy ostrzejszym odkręceniu manetki.

W pracowniach projektowych położono również duży nacisk na bezpieczeństwo.

Przy pojemności 650ccm przednie koło obsługuje podwójny, zespolony układ hamulców tarczowych. Tak naprawdę to cała optyka przedniego koła została zdominowana przez dwie potężne, wentylowane tarcze współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami.

Tylne koło zabezpiecza mocne rozwiązanie jednotarczowe.

Istotną zaleta tego motocykla jest wyjątkowo dobre zestrojenie zawieszenia.

Uzyskano tu fantastyczny kompromis pomiędzy komfortową sprężystością a precyzyjnym wybieraniem nierówności, niezbędnym przy dynamicznej jeździe, do jakiej NK 650 został przecież stworzony.

Warto zwrócić uwagę, że przy wyjątkowo atrakcyjnym designie, imponujących parametrach i świetnych osiągach, Junak NK 650 pozostaje jednym z najtańszych motocykli w swojej klasie.

Zobacz także:

zamknij | X

W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego, junak.com.pl stosuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które to informacje serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. Więcej: Polityka Cookies