Rozbudowujemy gamę nowoczesnych motocykli w stylu retro o zupełnie nową pozycję. Do rodziny Junaka dołącza M18 Vintage 125 – wyjątkowy cruiser klasy 125 cm³, który łączy klasyczną sylwetkę z zaawansowaną technologią i maksymalną mocą dopuszczalną na kategorię B.
Inspirowany estetyką bobberów i oldschoolowych chopperów, M18 przyciąga wzrok nisko poprowadzoną linią, szprychowymi kołami i eleganckimi chromowanymi detalami. Choć stylistycznie nawiązuje do klasyki, M18 to w pełni nowoczesna konstrukcja.
Silnik nowego M18 Vintage oferuje maksymalną dopuszczalną moc w klasie 125 cm³. To nowoczesna, jednocylindrowa jednostka czterosuwowa o pojemności 124 cm³ i wysokim stopniu sprężania 12,4:1, która generuje 11 kW (15 KM) przy 9500 obr./min oraz 10,5 Nm momentu obrotowego przy 7500 obr./min.
Zastosowano tu rozrząd DOHC, chłodzenie cieczą oraz elektroniczny wtrysk paliwa – zestaw technologii, który zapewnia dobrą dynamikę, niskie zużycie paliwa i niezawodność. Wałek wyrównoważający eliminuje drgania, dbając o wysoką kulturę pracy, a precyzyjna, 6-stopniowa skrzynia biegów pozwala w pełni wykorzystać możliwości silnika – zarówno w miejskiej jeździe, jak i poza miastem.
Zawieszenie oparto na klasycznym widelcu teleskopowym z przodu oraz podwójnych amortyzatorach z tyłu – spójnych ze stylistyką, a jednocześnie dbających o komfort podczas codziennej jazdy. Nisko poprowadzona kanapa (745 mm) ułatwia manewrowanie i pozwala stabilnie oprzeć nogi – to duży plus w miejskich korkach i przy powolnym toczeniu się wśród samochodów.
Szprychowe koła (18” z przodu i 15” z tyłu) w połączeniu z szerokim ogumieniem o klasycznych proporcjach nie tylko podkreślają retro charakter motocykla, ale też zapewniają dobrą przyczepność i dodatkowy komfort – zwłaszcza na nierównych nawierzchniach.
System ABS działający zarówno na przednim, jak i tylnym kole gwarantuje pewne hamowanie, a duży, 15-litrowy zbiornik paliwa sprawia, że M18 jest gotowy na dłuższe wypady bez częstych postojów na stacjach.
Licznik w Junaku M18 Vintage 125 to nowoczesny, w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD zamknięty w klasycznej, okrągłej obudowie, idealnie wpisującej się w retro stylistykę motocykla. Mimo oldschoolowego wyglądu, panel oferuje pełen zakres nowoczesnych funkcji przydatnych podczas codziennej jazdy.
Junak M18 Vintage 125 dostępny jest w czterech wyjątkowych wersjach kolorystycznych: eleganckiej czerni, klasycznym niebieskim, odważnym pomarańczowym oraz oryginalnym zestawieniu biało-zielonym. Każda z nich podkreśla unikalny charakter maszyny.
W cenie 14 499 zł Junak M18 Vintage 125 oferuje wszystko, czego można oczekiwać od nowoczesnego cruisera w stylu retro – maksymalna moc, ABS, kontrola trakcji, światła Full-LED – i jest dostępny na prawo jazdy kat. B.