10399 PLN (Euro 4)

  • MODELM11 125 CM³
  • POJEMNOŚĆ124 cm³
  • RODZAJ SILNIKACZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, CHŁODZONY CIECZĄ, OHC
  • ZASILANIE SILNIKA WTRYSK PALIWA
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA90 km/h
  • WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
  • MOC7,8 kW / 10,63KM (przy 9500 RPM)
  • STOSUNEK MOCY DO MASY 0,052
  • ROZRUCHELEKTRYCZNY
  • HAMULEC PRZÓDTARCZOWY HYDRAULICZNY
  • HAMULEC TYŁTARCZOWY HYDRAULICZNY
  • ROZMIAR OPONY PRZÓD90 / 90 - 18
  • ROZMIAR OPONY TYŁ130 / 90 - 15
  • WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm )2280 / 895 / 1110
  • MASA WŁASNA 150 KG
  • DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE150 KG
  • ILOŚĆ MIEJSC2
  • WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm )690
  • POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA14 L
  • DOSTĘPNE KOLORYCZARNY

Junak M11 125 CM³



Stylistycznie „11-tka” jest hybrydą spajającą idee cruisera i choppera – idealna propozycja dla zwolenników prostych, nieskomplikowanych rozwiązań. Mówiąc wprost, to elegancki motocykl o zdecydowanej, klasycznej linii. Przednie zawieszenie jest nieznacznie wysunięte do przodu, delikatne lagi teleskopów zamyka nad aluminiową obręczą płytki błotnik. Koło o cienkim profilu, zdecydowanie większe od tylnego, zgodnie z kanonami obowiązującymi w kategorii chopper. Definicję przodu określa niewielka lampa oraz pojedynczy kielich szybkościomierza. Prosto, surowo, zgodnie z kanonami zarezerwowanymi dla tego stylu.

Oglądając motocykl z pozycji kierowcy przede wszystkim zwrócimy uwagę na masywną półkę przedniego zawieszenia oraz wygodną, szeroka kierownicę typową dla cruiserów.

Poniżej zbiornik w kształcie łezki wyróżniony oryginalnym malowaniem. Oś symetrii stanowią trzy pasy w stalowym kolorze – dwa wąskie po bokach i jeden szerszy poprowadzony środkiem. Stylistyczny manewr cały efekt zawdzięcza doskonale przemyślanej grze kolorów.

Przy projektowaniu tego modelu główny nacisk położono na wygodę podróżowania.

Solidna, miękka i świetnie wyprofilowana kanapa, nożne podesty, wygodna i funkcjonalna armatura. Motocykl wyposażono również w gmole – niezwykle pożyteczny dodatek zwłaszcza w przypadku ślizgu, poza tym estetyczna konstrukcja, świetnie korespondująca z charakterem motocykla.

Motocykl wyposażono także w bardzo efektywny zespół hamulców. Przód obsługuje hydrauliczny układ dwóch tarcz, natomiast tył również hydrauliczny układ jednotarczowy.

W ogólnej ocenie Junak M-11 to mocny, dynamiczny motocykl wpisujący się w oczekiwania zwolenników klimatów klasycznych. Dużo chromu, zdefiniowana kolorystyka i zwarta bryła.

W segmencie tanich motocykli o małych pojemnościach Junak M-11 to bezwzględnie ścisła czołówka. Równie dobrze sprawdzi się jako alternatywny środek codziennego transportu, jak i motocykl pozwalający realizować turystyczne pasje.

Zobacz także:

zamknij | X

W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego, junak.com.pl stosuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które to informacje serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. Więcej: Polityka Cookies